از غرفه تا سنگر: غرفه داری پارتیزانی در نمایشگاه کاشی و سرامیک [به همراه چک لیست]

مقدمه

یک سالن نمایشگاهی پر جنب و جوش را تصور کنید که متخصصان، مشتریان بالقوه و رقبا، همه در زیر یک سقف شلوغ هستند. در این محیط درخشیدن و جلب توجه کردن میتواند برگ برنده یک سازمان باشد. این مقاله به بررسی 10 ایده و ترفند زیرکانه و عملی برای جلب توجه و دستیابی به موفقیت در نمایشگاه می پردازد. در پایان چک لیست حضور در نمایشگاه قابل دانلود کردن است.

1. زودتر از بقیه فضای غرفه خود را رزرو کنید

رزرو زود هنگام اغلب مکان ها و تخفیف های بهتری را تضمین می کند. همچنین زمان کافی برای بازاریابی پیش از رویداد را در اختیار شما قرار میدهد.

2. بازدیدکنندگان را قبل از نمایشگاه به غرفه خود جذب کنید:

با استفاده از کمپین های ایمیل، تبلیغات رسانه های اجتماعی، اطلاعیه های وب سایت، و دعوت از مشتریان کلیدی برای بازدید از غرفه خود، غرفه خود را شلوغ کنید.

3. با کمترین هزینه بهترین نتیجه را از نمایشگاه کسب کنید

غرفه مشترک: برای تقسیم هزینه ها با شرکت های دیگر (ترجیحا دارای بازار مشترک اما محصول متفاوت) شریک شوید.

دیجیتال به جای چاپی: تا جایی که ضرورت ندارد از کاتالوگ ها، بروشورها و سایر ابزارهای چاپی استفاده نکنید و در عوض از نسخه دیجیتال آنها بهره ببرید.

شرکت به عنوان بازدید کننده: حتی اگر بودجه، امکان و یا تصمیم به شرکت در نمایشگاه ندارید، میتوانید قسمتی از اهداف خود را با شرکت به عنوان بازدید کننده محقق کنید.

4. نمایش زنده:

ویژگی های منحصر به فرد کاشی های خود را به صورت زنده به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، نمایش زنده مقاومت در برابر لکه، مقاومت در برابر خراش یا مقاومت در برابر لغزش.

5. غرفه عکس Instagram:

با استفاده از کاشی های خود به عنوان پس زمینه، یک غرفه عکس بصری چشمگیر ایجاد کنید. همچنین از یک عکاس حرفه ای در گرفتن عکس و اشتراک آن با استفاده از یک هشتگ اختصاصی، در شبکه های اجتماعی حضور خود را ویروسی کنید.

6. تمرکز بر محصولات کلیدی:

به جای نمایش تک تک محصولات، بر نمایش پرفروش ترین یا جدیدترین مجموعه های خود تمرکز کنید.

7. منطقه تجربه حسی:

فراتر از جذابیت بصری بروید. کلیه حواس مشتری های بالقوه را درگیر کنید. یک “منطقه حسی” کوچک ایجاد کنید که در آن بازدیدکنندگان می توانند بافت های مختلف کاشی (زمخت، صاف، صیقلی) را لمس کنند و حتی صدای راه رفتن روی انواع کاشی های مختلف را تجربه کنند و یا احتمالا حتی رایحه های متفاوتی را تجربه کنند.

8. رو نمایی:

در هر نمایشگاه از یک محصول یا خدمت یا دستاورد ارزشمند خود رونمایی کنید. وعده این رونمایی را از مدت ها قبل به مخاطبان اعلام کنید.

9. توقف بی جا باعث کسب است (حتی شما دوست عزیز)!

اگر این امکان وجود دارد، مکان هایی در راهرو محل غرفه برای استراحت ایجاد کنید و مخاطبان را تشویق به توقف و ازدحام کنید. البته به محدودیت فضای داخل غرفه خود توجه داشته باشید.

10. لذت طعم غذا با چاشنی کاشی و سرامیک

با استفاده از کاشی و سرامیک یک آشپزخانه کوچک با جزیره مجلل اجرا کنید و فردی به سرو غذاهای انگشتی بپردازد. به این صورت یک خاطره در ذهن مخاطب ایجاد می کنید!

checklist (local exhibition) (opt)

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

فهرست مطالب