5 دلیل کلیدی برای ترجمه سایت شرکتی به زبان روسی 🇷🇺

ترجمه سایت به زیان روسی
5 دلیل کلیدی برای ترجمه سایت شرکتی به زبان روسی 🇷🇺
این مقاله را به صورت صوتی گوش کنید.

فهرست مقاله

مقدمه

یکی از بهترین روش ها برای دیده شدن محصول و دستاوردها و توانایی های شرکت ها، ایجاد وب سایت است. اما زمانی که صحبت از شروع فعالیت در روسیه یا کشورهای روس زبان باشد، ملاحظات دیگری نیز به آن افزوده می شود که مهمترین آنها ترجمه سایت به زبان روسی است.

در این مقاله به بررسی 5 منفعت ترجمه سایت به زبان روسی می پردازیم:

1. دسترسی به بازار بیش از 10 کشور

تعداد گویندگان زبان روسی بیش از 500 میلیون نفر می باشد که بعد از چینی ( بیش از یک میلیارد ) و انگلیسی (750 میلیون نفر) در جایگاه سوم جهان قرار دارد.

با توجه به گسترش این زبان در سایر کشور های دارای مراوده وارداتی از ایران مانند : آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اکراین، بلغارستان، مهمترین زبان تجاری به شمار می آید.

بلغارستان
گرجستان
روسیه
جمهوری آذربایجان

2. تاثیر در SEO (نتایج موتورهای جستوجو)

بیایید خودمان را جای مشتری بگذاریم که مثلا به دنبال محصول “کاشی دیواری” می گردد. به نظر شما اولین کاری که می کند چیست؟ به احتمال زیاد در موتورهای جستوجو و به زبان مادری شروع به جستوجو می کند.

اما جالب است بدانید موتور های جستوجو نتایج خود را بر اساس پارامترهایی تنظیم می کنند که زبان کاربر جستوجو کننده هم یکی از آنهاست. به عبارتی شما با ترجمه سایت، آن را به نوعی بومی سازی می کنید. و در نتیجه در بین سایت های برتر قرار می گیرید.

**لازم به تذکر است که صرف ترجمه موجب بهبود نتایج نمیشود و این امر باید حتما با اصول SEO همراه باشد.

3. امکان دسترسی به افراد بیشتری را می دهد

اگر وب سایت خود را به زبان بازار هدف ترجمه کنید، می توانید دامنه مخاطبان خود را افزایش دهید. این به این دلیل است که مردم ترجیح می دهند از سایت هایی بازدید کنند که به زبان مادری آنها در دسترس است. نظرسنجی انجام شده توسط CSA Research نشان داد که :

4. تصویر برند شما را بهبود می بخشد

وب‌سایت‌هایی که به زبان‌بازار هدف ترجمه شده‌اند، معمولاً قابل اعتمادتر هستند. در واقع، مردم تمایل دارند با شرکتهایی مراوده کنند که ردپای جهانی دارند، چون باور دارند معتبرتر هستند. این به این دلیل است که آنها می توانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند یا به این دلیل که مشتریان بیشتری دارند.

در عین حال، ترجمه وب سایت خود به زبان بازار هدف ثابت می کند که به مخاطبان خود اهمیت می دهید.

5. شما را از رقبایتان متمایز می کند!

امروزه شرکت ها به دنبال نشان دادن تمایز خود با سایرین هستند، اگر وب‌سایت خود را ترجمه کنید، نسبت به هر رقیبی که محتوای بین‌المللی ارائه نمی‌دهد، برتری خواهید داشت.

یک شروع اولیه داشته باشید و قبل از رقابت وارد بازار جدیدی شوید. استانداردهای کیفیت و خدمات مشتری را که رقبای شما بعداً باید رعایت کنند، شما از همین الان تنظیم کنید!

همین حالا امتحان کنید!

اگر علاقه مندید که از مشاوره رایگان در خصوص ترجمه سایت به زبان روسی 🇷🇺  استفاده نمایید، فرم زیر را پر و ارسال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

فهرست مطالب